ترجمه مقاله ISI بازاریابی شبکه های اجتماعی و قابلیت های ارتباط با مشتری و عملکرد شرکت سال 2017
تعداد صفحات ترجمه شده 25
نشریه اویر
فرمت word بازاریابی شبکه های اجتماعی و قابلیت های ارتباط با مشتری و عملکرد شرکت
فایل دانلودی شامل فایل word ترجمه و فایل pdf مقاله
دانلود رایگان مقاله در تری پل!
دانلود فایل ترجمه شده
چکیده مقاله بازاریابی شبکه های اجتماعی
چکیده
کاربرد رسانه های اجتماعی فراگیر گشته و سازمان ها نیاز است که این ابزار را برای رسیدن به اهداف استراتژیک خودشان مدیریت نمایند. شرکت ها برای تعدیل رویکردشان نسبت به مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) آن را ضروری می یابند و قابلیت های بازاریابی جدیدی را توسعه می دهند که رضایت مشتری را تسهیل می نماید.
هدف از این مطالعه بررسی این امر است که چگونه استفاده از رسانه های اجتماعی میتواند به شرکتها در ساخت قابلیت های جدید CRMکمک نماید و در نتیجه استراتژی های پذیرش بازاریابی و عملکرد کسب و کار را بهبود بخشد. ما پیشنهاد می نماییم که قابلیت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) اجتماعی زمانی حیاتی است که شرکتها رسانه های اجتماعی را در استراتژی های بازاریابی خودشان برای بهبود تعهد مشتری و عملکرد شرکت ادغام نمایند.
ما به طور تجربی داده ها را از ۲۳۲ شرکت با استفاده از پایگاه های داده سالانه فیس بوک، کامپوستات آمریکای شمالی، و گلوبال فاندامنتال برای دوره سالهای ۲۰۰۴ – ۲۰۱۴ تحلیل می نماییم. این مطالعه با تایید شکل جدیدی از قابلیت های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) – CRM اجتماعی – با استفاده از چارچوب های نظری دیدگاه مبتنی بر منابع و قابلیت های پویا، و با نشان دادن این امر که کاربرد رسانه های اجتماعی با تقویت تاثیر مثبت قابلیت های اجتماعی CRM بر عملکرد شرکت نقشی تعدیل کننده را ایفا می نماید، به نوشتارهای موجود کمک می نماید.
برای ارسال آگهی رایگان کلیک کنید.
برای انجام پایان نامه کلیک کنید.
دانلود رایگان مقاله در تری پل!
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی
های ,میشود ,پنجرۀ ,تازه ,باز ,کلیک ,تازه باز ,پنجرۀ تازه ,در پنجرۀ ,باز میشود ,کنید در
درباره این سایت